مزیت های خودروی hev

مزیت های خودرویHEV

خودروهای هیبرید هر ادمی با هر سلیقه و سبک رانندگی رو با ویژگی های خاص خودش راضی میکنه.
اگر اهل رانندگی پر هیجان و عاشق شتاب و گشتاور بالا هستید خودروی تیگو 8 e+ پلاگین هیبرید به دلیل برخورداری به صورت همزمان از دو موتور برقی و یک موتور بنزینی بهترین گزینه برای شما هست. این روزا همه میدونن شتاب و گشتاور این خودرو در مقایسه با خودروهای بنزینی خیلی زیاد هست که به راحتی و با آرامش خاطر میتونید کل هر خودروی بنزینی رو بخوابونید. اصلا هم نگران قیافه خشن و اسپرت و یا هیکل گنده یک ماشین بنزینی نباشید و با خیال آسوده پاتون رو روی پدال گاز فشار بدید و بقیش رو بسپارید به تیگو 8 e+ تا سر بلند بیرون بیایید.
اگر دنبال یک خودرو بی سر و صدا و اقتصادی هستید که آب تو دلتون تکون نخوره و مثل یک جنتلمن سوار فرصت کلاس خودتون بشین و از امکانات لوکس و ماشین کم خرج و بی صر و صدای خودتون لذت ببرید تیگو 8 e+ با استفاده از موتور برقی که اصلا هیچ صدایی تولید نمیکنه و انگار ماشین خاموشه یک گزینه ایده آل برای شماست.
اگر از ماشین خودتون زیاد استفاده می کنید و دائما در حال جابجایی و سفر هستید یا در کلان شهرها زندگی می کنید و از استرس نگرانی تمام شدن بنزین وسط ترافیک یا پیدا کردن نزدیکترین جایگاه سوخت بنزین هم خسته شدید، باز هم پیشنهاد مال به شما تیگو 8 e+ پلاگین هیبرید هست. چرا؟ چون که این ماشین به صورت پیوسته در صورت پر بودن باک بنزین و ظرفیت باطریش میتونه 950 کیلومتر رو پیوسته حرکت کنه. نکته مهم اینه که شما حتی اگر این ماشین رو به برق هم نزنید خودش باتریش رو شارژ میکنه.
تیگو 8 e+ پلاگین هیبرید 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه که قوی ترین کراس اوور و سریع ترین خودروی هیبریدی بازار ایران هم به حساب میاد. قدرت و سرعت تیگو 8 e+ از همه ماشینای وارداتی هیبرید مثل اوتلندر هیبرید، سوناتا هیبرید، لکسوس nx300 و خیلی از ماشین های اسپرت بنزینی دیگه بیشتر هست. این تمام ماجرا نیست و تیگو 8 e+ از بسیاری از سوپر اسپرت های مطرح و نام آشنای صنعت خودرو هم بهتره و دست برتر رو داره مثلا خودرو 640 گرن کوپه شرکت بی ام و تنها 320 اسب‌بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه که به وضوح از قدرت 326 اسب بخاری و گشتاور 510 نیوتن متری تیگو 8 e+ پلاگین هیبرید کم تره. یکی از ماشین های لاکچری و فوق العاده گرون قیمت بازار خودرو ایران مازراتی گیبلی هست که 325 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه که در مقایسه با تفاوت قیمتی زیادی که در حد چندین میلیارد با تیگو 8 پلاگین هیبرید داره اما خروجی و مشخصات فنی مشابهی به راننده تحویل میده. با تیگو 8 e+ حتی با مازراتی هم میتونید کل کل کنید و مسابقه بزارید.
بالا