تیگو 8 پرو ای پلاس

چرا تیگو 8 پرو هیبرید؟

همانطور که در جریان هستید امروزه تب استفاده از خودروهای هیبرید در سراسر دنیا در حال افزایش هست و تمامی خودروسازان مطرح دنیا تولید و عرضه خودروهای پلاگین هیبرید را در دستور کار خودشون قرار دادند. اکثر مردم دنیا هم برای خرید خودرو به سمت محصولات هیبرید تمایل دارن نه بخاطر کاهش الاینده های سوختی بلکه بخاطر لذت رانندگی حاصل از قدرت و شتاب حیره کننده این خودروها مثل تیگو 8 پرو e+. خودروهای هیبرید به دلیل اینکه از موتورهای برقی و بنزینی به طور همزمان استفاده می‌کنند خبری از ضعف‌ها و نواقص خودروهای تمام برقی و تمام بنزینی در این خودرو ها نیست و برعکس یعنی چون به طور همزمان از دو سیستم تولید قدرت برق و موتور احتراق داخلی استفاده میکنند نقاط قوت هر دو را دارند.
برای مثال با تیگو 8 پرو e+ شما هرگز به دلیل بنزین تموم کردن توی جاده نمیمونید و دیگه نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
مهم ترین نکته در مورد ماشین‌های پلاگین هیبرید لذت سواری و هیجان رانندگی بالای این خودروها در مقایسه با ماشین های بنزینیه.
موتور های برقی شتاب اولیه خیره کننده و گشتاور بالایی دارن و 3 برابر خروجی بیشتری نسبت به خودروهای بنزینی دارند و همین امر باعث میشه شما به راحتی با هر خودروی بنزینی که فکرش رو بکنید بتونید وارد چالش و رقابت بشید.
در ضمن به شایعاتی مثل خرابی باتری و هزینه نگهداری خودروهای هیبرید توجهی نکنید چون اولا تیگو 8 e+ هفت سال گارانتی به همراه 5 سال سرویس رایگان داره که عملا هزینه نگهداری این ماشین رو صفر میکنه. دوما تو کلیپ های اینده در رابطه با این شایعات که داخل فضای مجازی هست براتون ویدیو ظبط میکنم و کامل ماشین هیبرید رو توضیح میدیم.
بالا