چرا آریزو ۶ توربو بخریم؟

چری آریزو ۶ نخستین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن با نام آریزو GX به معرض نمایش عمومی گذاشته شد و از سال ۹۸ این سدان خانوادگی نیز در سبد خرید محصولات مدیران خودرو قرار گرفت و به بازار خودروی کشور عرضه شد. چری آریزو ۶ یکی از سدان‌های تقریبا لوکس چینی حال حاضر بازار خودرو کشور به‌حساب می‌آید و نقاط قوتی دارد که به ما می‌گوید چرا باید آریزو ۶ توربو بخریم؟ در ادامه به دلایل این سوال اشاره کرده‌ایم.

ظاهر لوکس و خوش‌پرستیژ آریزو ۶ توربو

در پاسخ به سوال چرا آریزو ۶ توربو بخریم باید بگوییم که این سدان چینی با وجود آنکه اصول زبان طراحی برادر کوچکترش یعنی آریزو ۵ را در خود حفظ کرده، اما به نحوی استایل و شمایل خود را تغییر داده است که دیگر نمی‌توان آن را یک سدان چینی نسبتا اقتصادی دانست و بهتر است که به آن لقب لوکس و مجلل داده شود. بهره‌مندی از خطوط سیال در بخش‌های مختلف بدنه، طرح اسپرت و مجلل سپر جلو به همراه خطوط حجمی روی بدنه، ظاهری مهیج و درعین‌حال مجلل و عامه‌پسند برای تمامی اقشار رقم زده است. بنابراین ظاهر لوکس و نسبتا اسپورت آریزو ۶ توربو ر

کابین مدرن و جادار

 

آریزو6 پرو

طراحی کابین چری آریزو ۶ توربو به سبکی تقریبا ساده اما آینده‌نگرانه صورت پذیرفته و طراحان توانسته‌اند با استفاده از خطوط صاف و پدید آوردن اشکال هندسی نه‌چندان پیچیده، ظاهری مدرن مطابق با سلیقه مشتریان امروزی و روال طراحی خودروهای نوین را خلق کنند. کیفیت متریال کابین این خودرو نیز تقریبا قابل قبول است و در این رنج قیمت می‌تواند باعث خرسندی نسبی کاربران شود. همچنین چری آریزو ۶ کابین جاداری دارد و به‌ویژه در ردیف عقب خود محدودیت چندانی برای سرنشینان ایجاد نخواهد کرد. با این حساب کابین مدرن و جادار یکی دیگر از دلایلی به شمار می‌رود که در پاسخ به سوال چرا باید آریزو ۶ توربو بخریم؟ می‌توان آن را مطرح کرد.

 

شتاب مناسب و عملکرد فنی قابل قبول

چری آریزو ۶ به یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر مجهز بوده و تحت شرایط استاندارد رکورد شتاب صفر تا صد ۹ ثانیه را به ثبت رسانده است؛ بنابراین یکی از پرشتاب‌ترین سدان‌های چینی موجود در بازار به‌حساب می‌آید. تعامل پیشرانه با گیربکس CVT نیز تا حد زیادی قابل قبول بوده و در رانندگی‌های عادی به‌راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. بنابراین شتاب و عملکرد فنی مناسب نیز از دیگر مزایای چری آریزو ۶ توربو به‌حساب می‌آید که لازم دیدیم در اینجا به آن اشاره کنیم.

مصرف سوخت پایین چری آریزو ۶ توربو

میانگین مصرف سوخت چری آریزو ۶ تحت شرایط استاندارد حدود ۶.۴ لیتر به ازای پیمایش هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده که این رقم برای یک سدان سنگین وزن ۱۳۷۲ کیلوگرمی، بسیار مطلوب و مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. بنابراین اگر یک سدان تقریبا لوکس چینی با مصرف سوخت متعادل نیاز دارید، بهتر است آریزو شش توربو بخرید و از این جهت خیال خود را تا حد زیادی راحت کنید. باک سوخت آریزو ۶ نیز حدود ۵۵ لیتر گنجایش دارد که با توجه به مصرف سوخت پایین، این ماشین چینی می‌تواند برد نسبتا بالایی را با یک مخزن بپیماید.

 

امکانات نسبتا مطلوب و متنوع

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *