گسترش تسلط چری بر بازار روسیه با عرضه کراس اوور اومودا C5

اومودا C5

شرکت چینی چری در حال گسترش حضور خود در بازار روسیه است و تا چند ماه آینده، برند جدید اومودا را به مشتریان روسی عرضه خواهد کرد. اولین مدل این برند، کراس اوور Omoda C5 نام دارد که در پاییز سال ۲۰۲۱ تحت نام چری اومودا ۵ روانه بازار شد.

گفته می‌شود برند اومودا در کلاس متوسط سطح بالا قرار می‌گیرد. یک شبکه فروش جداگانه در روسیه ایجاد خواهد شد که در مرحله اول شامل ۱۰۰ شریک تجاری می‌شود. توافق با این شرکا پیش از پایان تابستان صورت می‌گیرد.

 

 

 

چری قصد دارد پس از عرضه شاسی‌بلند Omoda C5، یک کراس اوور و سدان دیگر را تا پیش از تابستان سال آینده وارد بازار روسیه کند. با اینکه اطلاعات خاصی درباره این دو ماشین نیست، ولی می‌توان حدس زد که همانند اومودا ۵، کراس اوور و سدان جدید نیز جزو محصولات چری بوده و تحت برند اومودا به روسیه منتقل می‌شوند.

کراس اوور چری اومودا ۵ با ۴.۴ متر طول، هم‌کلاس خودروهای کیا سلتوس، نیسان قشقایی و اشکودا کاروک است. این ماشین در بازار چین با پیشرانه‌های توربوی ۱.۵ و ۱.۶ لیتری عرضه شده که قدرت آن‌ها به ترتیب به ۱۵۶ و ۱۹۷ اسب بخار می‌رسد. نیروی پیشرانه‌ها در هر دو مدل به چرخ‌های جلو وارد می‌شود. قیمت این محصول در بازار محلی بین ۱۴ الی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *